Siniestro Total

De

jueves, 19 de enero de 2012

Xestión de usuarios e permisos

Creación de grupos de usuarios
Windows é un sistema multiusuario, é dicir, permite que varios usuarios usen o mesmo ordenador para realizar tarefas.
O ordenador asigna contas e dentro desas contas o usuario só pode realizar as tarefas que estea autorizado.



Identificación
Para entrar nunha conta solicítase un nome e un contrasinal.
Unha vez introducidos, o ordenador permítelle traballar na devandita conta.

Identificación
Xestión de contas
Xestiónanse dende Contas de usuarios no panel de control.
Pódense crear novas contas, modificar ou eliminar as existentes...



Xestión de contas
Espazo de traballo
Chámaselle Conta de usuario. A cada conta asígnaselle un espazo no disco duro onde pode gardar os seus arquivos.
Espacio de traballo

Tipos de usuarios
Normalmente existe un administrador e o resto usuarios.
Administrador ou root: É o encargado da configuración e mantemento do sistema, ten privilexios sobre todos os usarios.
Usuario: É quen utiliza o sistema e ten acceso aos recursos que o administrador lle permite.
Grupo: Os usuarios asócianse para facilitar certas tarefas, compartir recursos...

Tipos de usuario

Adjuducación de permisos en Windows
Abrir o panel de control do arquivo e seleccionar Propiedades. Seleccionar Seguridade, seleccionar Quitar ou agregar segundo se lle queira dar permiso ou quitar. Ao seleccionar un grupo ou un usuario móstranse os seus permisos pudiendose permitir ou denegar cada un deles.
Se en propiedades non se mostra a opción Seguridade:

Ir a Inicio, panel de control, aparencia ou temas, opcións de carpeta, ver e desactivar a casa Utilizar uso compartido simple de arquivos, que se encontra en Configuración avanzada.

Adjudicación de permisos
Nesta ligazón atoparemos maís información sobre Xestión de usuarios e permisos

5 fotos sobre o tema, cada unha co seu título.

No hay comentarios:

Publicar un comentario